Merhaba arkadaşlar oğlum iki buçuk yaşında. İki ay önce de bir kızım oldu. Ne olduysa ondan sonra oldu zaten 😓 Normalde çok sakin bir çocuktu hatta bak bunu çok kibarcik yetiştiriyorsun diye çok eleştirildim. Ama bir aydır acayip saldırgan oldu. Vurma ve ısırma gibi hareketler başladı hemde dişlerini sıkarak yapıyor. Ortada aslında bir sebep yokken yapıyor. Sebep onun içinse niye orada durdun burada durmadin?!!!! Oğlum neden yaptın dediğimde ise seni sevmediğim için yaptım diyor 😔 ama ben çok üzülüyorum sen böyle yapınca dediğimde ben seni seviyorum anne diyor bazen de peşinden özür dileyip sarılmak istiyor. Bir aydır tepki vermeden sadece sarılıyorum ve onu çok sevdiğimi söylüyorum. Ama son zamanlarda iyice arttı bu. Sürekli bağırıyor sonra bana annem kızma diyor oysa ki kizmadigim halde yapıyor. Ama artık dayanacak gücüm de kalmadı. Bır kaç gündür kızmaya başladım. Ne yapacağım bilmiyorum