Alp657 Merhaba arkadaşlar süy ürünleri alerjimiz var doktor kontrolünde açılım yapıyorum dokturum gaz ilacı kullanmamı söyledi gece gazımızı çıkaramıyoruz de aranızda böyle bu durum yaşayan var mı ne çözüm bulundunuz acaba