Gaz sancısı en tavan yaptığı haftalar 21 günlükken çok yoğun görülüyor malesef 😑 oğlum kolik ve aşırı gazlı bir bebekti çok çektik o gazdan size bol sabır diliyorum🙏 biogai var bağırsak düzenleyici biz bunu kullandık 4 aya kadar ve nurseharves kullandık 3 aydan sonra hafiflemisti artık.her gaz damlasi her bebekte aynı etkiyi vermiyor ne yazikki o yüzden denemeniz lazım 🤷 bol bol masaj yapın ayaklarını sıcak tutun özellikle emiyorsa eğer siz kendi yediklerinize çok dikkat etmeniz lazım.allah yardımcınız olsun 🙏 sabredin emin olunki hepsi geciyo