Kızla oğluma biraz kilo aldırmak istiyorum ne yapsam sanki almıyor persentilde alt sınırda çok şükür Allah’a sağlığı yerinde ama doktorda söyledi kilo boy konusunu 3 ay sonra tekrar takibe çağırdı tbiraz ufak doğdu ondan da kaynaklı ama kilo aldırabilecepim etkili diyebileceğiniz birşey var mı aşırı iştahsız yemek sevmeyen bir çocuk ama en azından içlerine kata kata bir şekilde yediricem 3 ayı normale göre daha iyi değerlendirmem lazım