18 aylık oğlum şuana kadar hep birlikte uyuduk ama artık ne bel kaldı ne bacak dayancak gücüm kalmadı eşimle de sürekli ayrı uyumak zorunda kaldık 1 hafta önce oğlumun Park besigini kurduk bir deneyelim büyüdü uyur artık dedik yok en fazla 1 saat sonra uyutup tekrar koyuyorum ya istemiyor ağlıyor yada yarım saat sonra gene uyanıyor haliyle 3 kişi de zor oluyor yatakta eşimle ayrı uyumak istemiyorum ister istemez soğukluk oluyor mecburen uyuduk şu zamana kadar ne yapmamı önerirsiniz kızlar yardım edin lütfen. Yorumlara bir yatak koyucam sizce bundan yaptırsam nasıl olur çöp olsun istemiyorum kaç yasa kadar uyur içinde vs .bir vakar misiniz