İyi geceler herkese, kızım 17 aylık emziriyorum halen ancak son 2 haftadır sürekli memede, yemekle doyduktan sonra da fark etmiyo, eli sürekli bluzumda mama mama diye. Ben de kıyamıyorum elbette. Ama çok aşırı geldi bana. Yani epeydir günde 2-3 kez emzirirken şuan 7-8 kez emziriyorum, tabi bunun gecesi ayrı. Gelişimde normal mi acaba bilemedim, var mı böyle bir deneyiminiz?