Gizemahmett aynen o yüzden gün içinde vermiyorum.içerisinde Demir vs takviyeler olduğu için ve anne sütü emmedikleri için ben iki sefer veriyorum gün içerisinde de bir ya da iki kez çok az süt veriyorum onun dışında öğünleri. Sabah 06:00 mama bu sayede uzun uyuyor. 10:30 kahvaltı 12:30 az miktarda süt 15:30 öğle yemeği. 17:30 ara öğün. 20:00 akşam yemeği 21:00 yoğurt +mama 21:30 uyku saatimiz şeklimde. Her iki saatte bir beslenme. Ben bu şekilde ayarladım. Ara öğünler süt ayran muzlu süt çikotalı süt yoğurt Züberin sağlıklı atıştırmalıklarından veriyorum genelde ya da kendim yaptığım kek kurabiye vs ve yahut meyva. Örnek listem bu bebeğime göre. Sizde kendinize göre ayarlarsanız rahat edersiniz bebekler rutini severler 🥰 kolay gelsin…