tostosata Aya gelene kadar atak ne kötüymüş ya diyordum töbe ya bu ay atağı felaket uyumuyor gündüz gibi uyandı beşikte oynuyor ben sallıyorum o aguluyor mama da yemiyor. Daha 30 gün var bitmesine ama şimdiden herşey çok kötü oldu. 😭😭😭 1. 10 geçeden beri sallıyorum saat oldu 2.25 kolum koptu. Yok mu bir yolu ataktan erken çıksın ya😭