Merhabalar, kızım 6 aylık, iştahı yerinde yemek yemeyi seviyor çok şükür ama sorun mama sandalyesinde oturmak istemiyor. Kucağıma alınca ya da sofra bezinde yerde olunca yiyor. Mama sandalyesinde yemek yemediğinde bile ben iş yaparken oturması için koyunca ağlıyor mızıldıyor kalkmaya çalışıyor. Sevdirmek için ne yapabilirim önerisi olan var mı? Oyuncaklarla birkaç dakika oyalanıyor hemen gözü bende al burdan diye :’(