On gün önce bebeğimde 39 ateş olmasıyla doktora gittik arkadaşlar emmeyi filan da kesmişti idrarında kan vardı idrar yolu enfeksiyonu olduğu ortaya çıktı kültürde de e coli bakterisi üremişti sondayla aldılar idrarı sabahtan aksama dek bekleyip yapmayınca çok zorlandık bebeğim daha suan 5 buçuk aylık iğne kullandık antibiyotik sonrasında şuruba geçtik ve tekrar idrar verdik temiz çıktı ama kültürde kaka çıkmış tekrar vereceksiniz yine kaka çıkarsa sondayla alıcaz dedi doktor aslında suan almamız gerekli ama bebek zaten bir defa sonda yaşadı suanlık tekrar poşetle alalım dedi dünden beri kakayla karışık idrar yapıyor yada dışına yapıyor alamadık ateşi filan yok ama zaten doğduğu ilk günden beridir hep kakasını ön tarafına bulaştırıyor asla altında bekletmem ıslak mendil kullanmam pamuk kullanıyordum suana dek oda çare değilmiş anladım yıkamaya başladım ultrasonla bakıldı bağırsak mesane yada böbreklerde birsey çıkmadı şükür ama bu idrarda kaka neden çıkıyor ki acaba yada yapmam gereken bilgilenmem gereken birsey var mı artık ne yapacağımı şaşırdım bebeğim de mahvoldu hastalıktan hiç bir bebek hasta olmasın inşaAllah gerçekten bu enfeksiyon ve bakteri çok zormuş 😔