brmelekannsi Doğum yardımında başvurunuz kabul edilmiştir diyor e devlette. Detayına girincede başvuru durumunda devam ediyor yazıyor 1 aya yakındır acaba bizim başka bir işlem mi yapmamız lazım bilgisi olan var mı?
Bbmomy brmelekannsi faturanızı götürünce faturadan düşüyorlarmış kaç TL destek çöktüğü görünüyor mu şuan
Ftmvrs13 brmelekannsi ya onların ödemesi benim bildiğim Mart ayında yapıldı ve yılda iki kere yatırılıyor Mart ve Eylül sanırım ve zaten parayı size vermiyorlar faturayla beraber PTT’ye gidip çıkan yardımı parasını düşüp kalanını siz ödüyorsunuz
brmelekannsi Woman35 ama bir ücret yazmıyor devam ediyor yazıyor miktar bilgisi felan yok yani kabul edilmiştir devam ediyor yazıyor