Gupssse Iyi geceler kizlar.moda selvimde indirim varmış bu ikili takımı kullanan var mı? Kullanışlı mi gizli fermuar diktirmek gerekecek emzirme durumu için .memnun olan ve fiyatı iyi diyen var mı? 150 tl.
Nik_mik_yok Gupssse fiyatı iyi ama bedeninize uygun mu önemli olan o. Uzun ve zayifsaniz güzel durur, yoksa oldugunuzdan kilolu gösterebilir .iki parça baksanız fermuarla falan da ugrasmazsiniz aslında
Gupssse Nik_mik_yok iki parça etekli olan kalça kısmı rahatsz eder diye istemedim bu biraz kapatıyor kalçayı.etek olayına yeni başlayacağım .pantolon tunik giyiyordum hep