Mavisim bebegin rahime yapışıp zarar verme riskini de söyledi mi acabaa doktorunuz. Hem sizin hayatınız tehlikede kalıyor lekelenmeniz olsa tamam dicem ama hiç bir belirti yok ve bu düşük değil kalp atısı durmus ben 2 kez kürtaj oldum kalp atısı durması nedeni ile.. Bence riske atmayın kaliteli bir doktora daha gözkün