Kızlar bebeğimde cok aşırı gaz oldugunu dile getirmiştim 🙁 herseyi kestim diyet uygular gibiyim bugun de hastaneye götürdüm midesi dolu gaz gerçekten. Bir arkadasım bi seferlik gün içinde sadece mama ver hiçbişey yemiyosun gaz yapıcı, belki sütünden kaynaklı oluyordur gazı dedi. Mantıklı da geldi aslında. Şimdi ben sezeryanın ilk günü sütüm gelmemişti diye eşimi gönderdim aptamil almıs gelmişti bi kerelik kullandım sonra tarihi geçecek diye mama kullanan bir arkadaşıma verdim. Onun da kabızlık yaptığını okudum hep burdan. Rica etsem bana İyi bi mama önerseniz yan etkisi yok denecek kadar az olan 🙏🏻