Duygucinn arabeskanne bende hamileyken bırakmıştım doğumdan sonra da 3 ay içmedim sonra dayanamadım başladım tekrar :( çok vicdan yapıp üzülüyorum ama kendime engel olamıyorum 😢 eşimle de çok tartıştık bu konu yüzünden 🤦🏻♀️
Suzan_ay81 Bende emziriyorum iciyorum sigara ama icmesek daha iyi bana doktor once emzir ondan sonra ic demisti