Şişlik de olmustur belkı fark etmemıssınızdır. Bana teramisin(yazılısı bundan farklı) kullan demişlerdi. O zamanlar içindekı melhem mavı olanını kullan demıslrrdı dıye hatırlıyrm. Mavı ve sarısı varmıs bu arada, halen var mı bılmıyrm 20 sene oldu. Bu arada gecmıs olsun igne mı tabanca mı kullandılar delerken