Kızlar kzıım 21 aylık normalde gece her kalktıgında mama iciyordu fakat 1 aydır diş cıkardıgı icin kendiliğinden mamayı bıraktı su içmeye başladı ama öyle böyle degil gece her uyandıgında kücük bi biberon su bitiriyor agzına mama sokmuyor ama lıkır lıkır su içiyor gündüzde aynı sizce bi hastalık bişi olabilir mi bu kadar birden suya düşkün olması normal mi