sarisinbayan öncelikle çok geçmiş olsun… Sarılık en son yüzden gidiyor. Yani vücuttan atılırken önce gövde en son yüz ve gözlerden geçiyor. Benim oğlumda kan uyuşmazlığı sarılığı vardı hastane de 1 gece yatışı oldu hatta. Merak edip panik olmanıza hiç gerek yok. İçiniz rahat olsun siz beslenmesine dikkat edin yeterli. Başka hiç bir şey vermenize gerek yok 🙏😊