sarisinbayan Sütüm olmasına rağmen doktor mamaya başlattı doktor tok olduğunu bildiğim halde sürekli emzir mama içir dedi doktor çünkü yarım saat bile aç kalsa hemen sapsarı oluyordu sürekli uyuyordu uyandırıp içiremiyordum çok zor günlerdi . Işın tedavisine girmedi hiç çünkü en yükseldiğinde 15 ti devlet çok kalabalıktı yer yoktu özele gittiğimizde ışın tedavisine koyma sınırımız 16 dedi o yüzden koymadılar sonrasında da ışın tedavisinin etki edeceği zmanı geçti daha koyamayız dediler zmanla besleyerek geçti çok şükür güneşte çok iyi geliyordu öğlenin en güneşin cama vurduğu saatlerde soyunduruyordum zıbınla camın önündeydi beşiği zaten alt açma yerine yAtırıyordum çok iyi gekiyordu zaten doktorum sözledi ışın tedavisindeki ışıkla güneş ışığıneş değerdeymiş