sarisinbayan Sık sık emzirdim, 2 saati beklemedim. Kızım çok uykucuydu ama zorla da olsa emzirdim. Beyaz floradan ışığında yatırın, beslenme çok önemli. Geçer merak etmeyin, ilk zamanlar biraz da bilmediğimiz için korkularımız oluyor, düzelecektir. Zaten bebeğin gözlerinden, yüzünden, burnundan anlarsınız. Çok geçmiş olsun. 🙏