Birkedilianne her ay kontorle gitmiyor musun ? Kötülemek için yazmadım ben, gelişimde illa ki sağlık ocağı da olsa bir şey söyler doktor, kaka, çiş yapıyor mu ? Bebeğin doyup doymadığını anlarsın, zaten ek gıda sürecine de az kaldı, endişe etme. Reflü için ekstra doktora götür istersen, bir de reflü yatakları kullananlar da var.