Kızlar bebeğimin 4 çene dişi bir de sanırım köpek dişleri geliyor üstten onlardan çok emin değilim ama kırmızı ve üçgen gözüküyor. 1 aydan fazladır sadece kahvaltı yapıyor meyve yiyor akşam bi kaç parça et yerse et yiyor normalde 3 öğün yediriyordum hiç biz aman iştahlı bi benek olmadı 15 aylık bu arada ala son 1 1.5 aydır hiç bir şey yemiyor ve artık herkes çok zayıflamış çok zayıflamış diyor çok bunaldım bu durumdan hiö bir zaman yemek yemeğe zorlamadım. Ama şu anda bir tek kahvaltı arada ekmek vs atıştırıyor ama yemek yemiyor. Yani napmam kazım bilmiyorum doktor balık yağı verdi onu da çok zor içiyor çok kötü kokuyor her yere dökülüyor diye vermiyorum artık napıcağımı şaşırdım cidden öğlenleri hiç bir şey yemeyşnce kek vs yapıyorum ona bazen yiyor bazen yemiyor dişlerinden öncede korona olmuştuk yani bayadır bu durum var normalde öğlenleri çorba yediriyordum akşamları da ne yersek ondan ama şimdi akşamları et dışında hiç bir şey yemiyor napıcağımı bilmiyorum cidden artık çok çıkmazdayım