Ya kizlar buraya bebeğimle alakalı birşey yazıyorum kimse tek bir yorum yazmıyor. Ama kayınvalide elti görümce postu olduğunda herkes yorum yazıyor. Oğluma memeyi biraktiriyorum psikolojim bı öyle bı böyle ne hissetmem gerektiğini bilmiyorum bir yandan gelişiyor büyüme yolunda bir adım daha atıyor diye mutluyum diğer yandan uzaklaşıyoruz gibi sanki diye üzülüyorum hiç büyüsün istemiyorum.