DuyguDefne07 Merhaba, kabin boy bebek arabası kullanıp önerebileceğiniz sağlam bir marka model var mı ? Uçak yolculuğu sık yapıyorum ve mevcut arabam kabine sığmadığı için yorucu oluyor. 🌺
bikerem DuyguDefne07 ben de sıklıkla ucak yolculugu yapiyirum sirf bunun icin yedek araba olarsk hamilton aldim. Otomatik katlaniyor,hafif,manevra kabiliyeti yuksek,bakmanizi tavsiye ederim
Cnm12 DuyguDefne07 benim de aynı şekilde zaten normalde bir arabam var 2.sine çok fazla ücret ödemeye gerek yok civilde şuan kampanya var 999tl ye aldım 2 3 gün önce çok memnunum sürüş vs çok iyi sırtı 3 kademeli 360derece dönüyor tekerlekler hafif araba eğer evimde bir arabam daha olmasaydı kraft alırdım
mustafayamaninannesi DuyguDefne07 Tommy baby aldım ben memnunuz travelde o markaydı çok para vermek istemedim çok ağır değil tam yatar oluyor sürüşü güzel civildeki markayı çok araştırdım ama yorumlar olumsuzdu gittim baktım da hoşuma gitmedi 1398 e aldım bi hafta önce hepsiburada da kod vardı
DuyguDefne07 bikerem baktım çekçekli olmaması kafamda soru işareti yarattı. Hem bebek hem araba kucakta zor olmuyor mu? Birde tam yatar pozisyonu var mı ?
DuyguDefne07 Cnm12 aynı durumdaymışız. Kampanya devam ediyor mu ? Yarın gidip bakarım teşekkür ederim
DuyguDefne07 papatyaannee yorumları beni vazgeçirdi. Fiyat olarak uygun aslında ama emin olamadım. Memnun olmadığınız bir özelliği var mı ?
bikerem DuyguDefne07 tam yatar pzisyonu var,cekcek gibi eik acili değil de dik sürülebiliyor,yani bu hic dikkatimi bile cekmedi rahatsızlık vermedi acikcasi.
DuyguDefne07 mustafayamaninannesi bende şimdi dediğiniz arabaya baktım trendyolda olumsuz yorumlar çok. Arabanın sorunu olduğunda arkasında durulmuyor diye yorumlar gördüm.
mustafayamaninannesi DuyguDefne07 hangi yorumlara baktınız bilemiyorum 99 yorumda 10 tane değil olumsuz yorumlar bende çok incelemiştim herkes fiyat performans ürünü diyor araba için başka tavsiye de istiyorsunuz hamilton r1 modeli prego kabin boy önerim var bunlarda da olumsuz yorumlar var ama kişiden kişiye göre değişiyor
MsHappy DuyguDefne07 merhaba, chicco goody plus tavsiye ederim, ben de ucak yolculuklarim icin travel sistemden gecis yaptim, kullanimi cok rahat
Temmuz2021 DuyguDefne07 chicco goody plus kullanıyorum. Tek elde acıp kapatabiliyorsunuz. Hafif yer kaplamıyor, 360 derece manevraları çok iyi. Benim için tek olumsuz yanı sırt kısmı cok sert, bebeğin sırtını kavrayacak dolgulu bi yapısı olabilirdi.
DuyguDefne07 mustafayamaninannesi bu konuda haklısınız. Kullanımı mutlaka herkese göre farklıdır. Düşüneceğim çok teşekkür ederim 💐