Merhaba hanımlar oğlum 15 aylık en başından beri bana aşırı düşkün babasına karşı hep bir geride duruyor. Sizde de var mı böyle durumlar ? Bebeğim abbası eve gelince hiç ona bakmıyor hiç ona gitmiyor sürekli benim kucağımda vs olmak isityor. Dışardayken de sürekli beni istiyor bu durumu nasıl aşabilirim yardımcı olursanız çok sevinirim. Babasıyla dışarı gönderiyorum sık sık havalar güzelken ama bugün giderken gitmek istemedi anne anne diye ağladı giderken bende ona ben seni evde bekliyorum annecim vs dedim gitti dışarda da babasına anne anne diyip durmuş ne yapmam lazım bilgisi olan varsa yazarsa sevinirim