SeherZeynepAsel Bebeğimin doğum kilosu 3150 gr sonra 3000gr düştü sarılık geçirdik hala uzayan sarılık mevcut. Ara ara mama desteğiyle gidiyoruz günde bir defa veriyorum. Bir aylık olduk kilomuz 3950 olmuş sizce mama vermeli miyim
Tazeannecik SeherZeynepAsel . İlk günler kilo vermesi normal. 10.gün doğduğu kiloda olmasını sonra her ay 1 kg almasını bekliyoruz dedi. Senin de almış hemen hemen 1 kg. Bana söylenene göre iyi.
deletedmom4842 SeherZeynepAsel Canım neden mama veriyorsun 1 kilo almış neredeyse zaten alması gereken kilo bu.
GzdeDnerta SeherZeynepAsel kilosunu güzel almıs benim oğlumda 1 ay sürdü sarılıgı mama keser diye düşünme doktor kesinlikle verme daha çok bile olabılır dedi sütün yetiyorsa mama verme bence ne gerek var güzel kilo almıs maşallh
Brglbray Takibini yapan doktor iyi bilir ama bence kilosu iyi maşallah sütünüz yetiyorsa sadece anne sütünü verin miğdeleri çok küçük zaten sizi emerse sarılığı daha kolay atlatır diye biliyorum. Durumunuz ne bilmiyorum ama kilosu iyi bana göre 🤭
Ozteber Aynen ortalama 1 kg alması normal demişti doktorum geçen gittiğimde bizde 3080 doğduk 3000dustu 1aylik kontrolüne götürdüğümde 4100cikti 1kg civarı iyi dedi ve bi kere bile mama vermedim ben bence gerek yok mama vermene
Arzuuuu Haftalık 200 gr alması gerekiyor düye biliyorum ben sizinkide tam 800 gr almış yani normal anne sütüne devam edin bence
Pinardefne SeherZeynepAsel bence gayet güzel kilosu kendini stres yapıp sütünü etkileme anne sütüyle devam et en kısa zamandada sarılıgını atar merak etme 😊