Aynı durumu özel hastane de biz de yaşadık hatta isim de vereceğim defne hastanesi , hem damar yolu acamadilar hem tedaviyi uygulayamadilr hemde kalmadığımiz odaya 45 dk için 360 tl gibi bi para istediler , mecbur ödemek zorunda kaldık , hasta yatisi icin verilen belge de o şekilde yazıyormuş , sağlık Bakanlığı şikayeti aradigim da ise böyle bir talep de bulunamicaklarini soyledi , resmen hastaneler bile ticaret haneye dönmüş ve kimse dur demiyor. Oğlum delik deşik olmakla kaldı.