Diloosss Diloosss kızlar bebeğimin sol yanaginin altında serçe parmağı kadar bi yara var daha doğrusu egzama gibi ama egzama değil herseyi denedim bi bakiyorum yok olmuş bi bakiyorum geri cikiyor neden olabilir
Sevinc_Ada2021 Besin alerjisi olabilir benim kızımın da aynı sorunu vardı alerji testi yaptık yumurta süt ve süt ürünlerine alerjisi çıktı diyet uyguladık şimdilik Bi sorun kalmadı ama ara ara çıkıyor
Diloosss Sevinc_Ada2021 bi çıkıyor bi gidiyor canım anlamış değilim doktor dediki giydiği kiyafetlerin demiri falan geliyordur dedi krem verdi geçmedi yine
Sevinc_Ada2021 Diloosss emziriyorsan senin yediğin farklı biseye alerjisi olabilir takip etmen gerekiyor ne yedikten sonra böyle oluyor diye inşallah alerji değildir yine bi doktora götürmende fayda var en iyisini onlar bilir
Sevinc_Ada2021 Diloosss kıyafetten de olabilir bazı çocuklar yünlü şeyler giyince de oluyor Bi takip et
Diloosss Sevinc_Ada2021 o kadar da dikkat ediyorum canım yediklerime 2 3 belki 1 ay olmustur geçmiyor
Sevinc_Ada2021 Diloosss eğer alerji ise bi yerde kaçak yapıyor olabilirsin ben 3 ay boyunca vegan beslendim kızıma da hiçbir şekilde vermedim doktor ne yiyip ne yemeyeceğini söyler zaten ama bu ara randevu bulmakta çok zor ben 1 aydır uğraşıyorum alerji bölümüne randevu alamıyorum