Kızlar merhaba bebeğim 3.5 aylık doğduğu gün bibs emzik verdim çok şükür Ogün bugündür emzik reddi yada meme reddi yaşamadık ama bibs emziklerin kullanım süresi 2 ay biz 2. Ayına girdiğinde tekrar yeni emzik aldık ama asla yenisini tutmadı ve 3.5 aydır da aynı emziği emiyor artık emerken ciyak ciyak sesler geliyor emzikten zaten kullananlar bilir emzik emdikçe büyüyor şimdi kocaman oldu korkuyorum ki emzik birgün ben fark etmeden ağzında parçalanacak emziksizde hiç yapamaz ve uyumaz diğer emziği verdiğim zaman asla almıyor oysa oda aynı ama küçük emerek büyütmesi lazım gittim 6-18 aylığını da aldım onu da emmiyor zorla bunu veriyor bu defa da bağırıyor e başka emzikte emmiyor napıcam acil yardım emzikten çok memnunum ama yenisini tutturmam alıştırmak lazım