yagmurtpl Merhaba hanımlar, 55 günlük bebeğim, sağ memem mastit başlangıcı baya büyüdü, gözle görülür bir fark var, ne kadar sağsam emzirsem de kücülmüyor, başına gelen var mı, emzirmeyi bırakınca düzelir değil mi? Aynaya bakasım gelmiyor 🙄
Tubutubu Benimde sag kucucuk sol kocaman sag gogsumde süt yok denecek kadar az insallah emzirme donemi bitince düzelir
2405 yagmurtpl benimde sağ büyük sol küçük ve solda süt cok az bellide oluyor sütyen takmasam insallah düzelir bende çok kafaya takıyotum 🤦♀️
Enesenemir yagmurtpl sağ elinizi kullanıyorsanız yani solak değilseniz o taraf sürekli kullanıldığı için kanallar hareketle daha çok acıktır demişti doktorum.saglak mısınız solak mısınız ona gore tekrar düşünün meme büyüklüğünü.ben de sürekli sağ elimi kullanırım sağ gögsüm daha büyük ondan daha çok süt gelir her zaman👍ilk oğlumda da böyleydi onun doktoru söylemişti ordan hatırlıyorum.
Nebicimanne Enesenemir ben soğlağım ama sağ gogsum buyuk ve bol sütlü 🤨 sol mastit olmustu gerci onun etkisi var 😅
Xyz yagmurtpl benimde öyle sol göğüsüm 4 aylık bebeğim çenesi kuvvetlendikcr aradaki farkı kapatıyor merak etmeyin
Nebicimanne yagmurtpl benim sol mastit oldu 2 kez mastit gecince sutu azaldi ve kucuk kaldi sag daha buyuk😅😅 insallah duzelir yaa 🙄🙄
Aysemirahalit Hanımlar benimde öyleydi sag büyük sol küçüktü ve splda sütüm cok azdı emmeyi bırakınca kızım eski ayarını bulduu