Bir buçuk yaşında kızım var . Doğumdan yaklaşık 1 yıl 3 ay civarı sonra regl oldum Ocak 4 Şubat 4 Mart 4 yani çok düzenli bir şekilde ama bu ay 15 gün gecikti hala olmadım çok dikkat ediyoruz çocuk düşünmüyoruz şuan ama ben her ihtimale karşı test yapmak istedim . Erken gebelik testi aldım yaptım tek çizgi gördüm kapattım koydum birkaç gün sonra yani bugğn baktım silik çizgi var sanırım itibar olunmuyor değil mi sonradan çıkan çizgiye . Ama ya ben görmemişsem Ya en başından beri varsa 🤦🏼♀️ İçim içimi yiyor yarın test alacağım yeniden