lilbabymom Merhaba bebeğim 1 hafta sonra 7 aylık olacak. Arada bir dudakları morarıyor, vücudunu her tarafını kontrol ediyorum üşümediği halde oluyor bu. Salı günü doktora gideceğim. Başına gelen var mı?
Nealakasivarrr lilbabymom canım ciğerlerine ve kalbine iyice baksınlar. Ritim bozukluğu vs varmı diye
lilbabymom Nealakasivarrr doktorumuz aylık kontrollerde abartısız en az 5dk göğsünü dinler hep. Ritim bozukluğu sonradan oluşabiliyor öu yoksa doğuştan mı
Kevseryldz lilbabymom değerlerine baktırabilirsiniz düzenli kan damlası vs kullanmayan anemiye yakın olan bebeklerde bu belirtiler olabilir
Nealakasivarrr lilbabymom sonradan oluşacağını sanmıyorum. Yetersiz oksijenden kaynaklı dudak morarması olabilir. Hafife alınmayacak konulardan.inşallah önemli bir konu değildir kansızlık vb konulardır. 😊