Canım seni üzmek istemem ama benim kızım tam bir buçuk yaşında . Ve bir yıldır bu sorunla uğraşıyoruz tek çarem uyku eğitimi onu da dişleri patlamak üzere şuan o yüzden pedagog birkaç hafta erteleyelim daha kolay olur dedi . Allah yardımcın olsun seni en iyi ben anlarım. Artık o kadar yoruldum Kİ gece ben kızımdan çok ağlıyorum .