Sanırım 500 Ml içiyor.Bezine çiş doluyor baya.Normal mi bu kdar?
Tuceeee Benim oğlan su hastasıdır 17 aylık deli gibi su içer.Normal canım 😬
Tuceeee Bana normal geldi 2 su bardağı çok değil 🥲
@Tuceeee ek gidayi güzel yiyorsa normal zararı olmaz