Asya001 evet ben içtim hem boğazım kötü olduğunda yapıp içiyorum antibiyotik yerine bende adet söktürücü etkisi var regli gecikmesinde veya stresli regli zamanında rahatlatıyor bircaykasigi kekiği kaynamış bir tık sıcaklığını atmış suda demliyorum süzüyorum bir çay kasigida bal koyuyorum günde 2 çay fincanı iç istedigin saatte herseyde olduğu gibi dikkat edilmeli fazlası zarar