Birkullanici Tecrubelianne magnum güzel değilki 😂 bn lisedeyken 2,5 du .bu cornettolar 1,5 du en son orda kaldım bn😂
Birkullanici Tecrubelianne yani zevk meselesi ama ben hiç bepenmiyorum aşırı yoğun geliyor bana ,maraş dondurmasını severiö bitek😊bide limonlu dondurma😋
Mircet Tecrubelianne 6 li 35 liraydı ya ama içeriğine göre değişiyor 😂 mini paketten bahsediyorum tabi