Evde bir düzine emzik koleksiyonumuz var ama yok tutmuyor. Gece beni emzik gibi kullanıyor ister istemez süt de emmiş oluyor ve derin uykuya dalamıyor. Ben çok sorun etmiyordum bunu ama doktorumuz gece beslenmesini kesmemi emzik vermemi söyledi uykuda beslendiğinde derin uykuya geçemiyormuş bu da büyümeyi etkilermiş. Avent denedim oioi denedim wee chicco markasını bile bilmediğim emzikleri denedim ama istemiyor öğürüyor süt gelmeyince anlıyor öğürmese bile. Kesin tutar dediğiniz bi marka var mı ?