iremyll bende 2 yıl önce bir kaza geçirdim yoğun bakimda kalmışim 20-22 gün beyin kanaması çok ağırlaşmış sürekli tomografiye sokuyorlarmis saçlarim belime kadardı orada ben uyurken kesmişler saçımı bir numara olarak 2 yılda anca daha omzuna geldi ama psikolojik olarak hala eski halimi görmedikçe iyi olamıyorum yinede çok şükür toparlandı ama artık boyatmak.istiyorum bir degisiklik istiyorum biraz daha uzaması lazım güzel durması için boyanın bende burdayım gerçekten etkili bir formül var ise bende bilmek isterim eski halimi çok özledim 😔