Lilasever1 Doğum yapalı Mayıs sonu 1 yıl olacak ama çok tatlı kaşınıyor özellikle akşamları var mı böyle olan
Yenigelinnur Ben daha 3 ay oldu ama bazen öyle güzel kaşınıyor Kİ 😅 ya da bir şey değdiğinde umarım o kadar uzun sürmez