123Seda Merhabalar Philips avent 1 ay biberonunu kullanan varmı? Varsa biberonun uc kısmı kaç delikli ben bugün aldım 1 delik mevcut sıkıntılımı acaba? Sizlerdeki olanın resimlerini atarmısınız 😊
Baakpnr- 123Seda evet 1 delik var canım . Hatta 6. Aya kadar tek delikli olan kullanılmalı . Bebekler çok hızlı cekıyorlar ve boğulmaya sebep olabiliyor Allah korusun. Başıma geldi çok kötü bir şey kimse yaşamasın inşallah 💕