Eminelif20 kaşınıyor mu bilmiyorum ki anlamıyorum 1 haftadan beri böyle bugün çok huysuzlandi çok ağladı ama cuma günü aşı oldu onun da etkisi olabilir bilmiyorum gerçekten bitmiş durumdayım çocuk doktoru sağlık ocağı acile gittim hiç biri bir şey demedi krem verip yolladı hiç biri bir işe yaramadı