Tunammmm canım kabız olsa karnı sert olur. Sürekli ıkınır. Benim oglum 2,5 ayliktan beri kakasini kendi yapmiyor. Biz fitille yaptiriyoruz. Hic bi huysuzlukta kabizlikta yok oglumda. Hatta film bile çekildi birsey cikmadi. 🤷♀️ ama doktor biraz çatlak var dedi poposunda. Kakasini yapınca yakıyordur dedi. O yüzden kakasini yapmiyordur dedi. Fitil atinca hemen yapiyor ama 🤦♀️🤷♀️