Minikliya SinemAtlas oy benim oldu otururken bir baktım bir su geldi yaramdan sonra gittik doktora 1 hafta boyunca yaramı sıktılar pansuman yaptılar 🤦
SinemAtlas Katun ilk reglimi oldum cok geldigi icin depend kullaniyorum o mu yapti acaba havasiz kaldi diye mi oldu bilmiyorum
bosbardak SinemAtlas Aynen ondan olmuş. Aynısını yaşadım depend havasız bıraktı terleyince doktorum kullandığım depend yüzünden olduğunu söyledi
bosbardak SinemAtlas Çok teşekkür ederim geçti tabi şükür 7 ay oldu ama tam 1 buçuk ay düzelemedim çünkü dikisin sonlarında açılmam oldu şuan hatta yanlış birleştiği için görüntü olarak kötü oldu
bosbardak SinemAtlas Dikişim açıldı iltihap oldu sonra birden bire iltihap dışarıya patladı epeyi bi çekmiştim yani
bosbardak SinemAtlas Ya çok rahatlık depend ama ondan oldu yani çok geçmiş olsun sizede dikkat edin gerçekten ağrısı sızı düzelmesi çok zor korkutmak amaçlı demiyorum başıma geldi kimsenin yaşamasını istemem
SinemAtlas bosbardak dün takmaya başladım aşırı kanama geliyor diye bu akşam bir baktım kızarmış hemen doktora yazdım foto falan attım pişik dedi krem verdi ama akıntı gibi bişey gelirmi bilmiyorum
SinemAtlas bosbardak pansuman neyle yapacagim doktorum söylemedi ama işte 43 gün oldu bir de doğum yapalı aşırı ürktüm 😒
Rumiiix SinemAtlas steril gazlı bez ve tentürdiyot ile yaptırmıştı benim doktorum ilk 1 hafta daha sonrasında bepanthol ün yara izleri için bi kremi var onu kullandım asırı iyi tavsiye ederim