alisileedis Sevgili anneler 15 gün sonra yaşımız dolacak nasipse. Bu zamana kadar Aptamil prosyneo kullandık çok da memnundum. Ama 2 numaraya kadar olduğu için devam edemiycez. 1 yaş sonrası için hafif kolay sindirilebilen mama tavsiye edebilir misiniz ?
Semra0716 alisileedis merhaba Goldengoat kullandım ben bebeğimde çok memnun kaldım keçisütlü hiçbir şikayetimizde olmadı bi deneyin isterseniz🌷
Semra0716 alisileedis Tadı gayet güzel benim oğlum severek içti 1.5 yaşından sonra bıraktık biz herşeyi yediği için gerek duymadık umarım sever bebeginiz