Ruya34 Merhabalar. Hadi tanışalım. 1 yaşında bebekleriniz neler yapıyor? Benimki hiç kelime söylemiyor sadece de de de de diye ses çıkarıyor. Aşırı canımı sıkıyor bu durum. Neredeyse yürümek üzre kısa mesafeleri kendi yürüyor. Sizde hangi beceriler var?
Madam Ruya34 yürüyor hatta koşuyor diyebilirim ama baştan beri hareketli zaten anne baba meme abi dede aç kelimelerini söylüyor kapı kapat kelimelerinide up diye ifade ediyor saate das suya mu diyor ama her çocuk farklı gelişiyor kıyas yapıp asla kafaya takmayın
Cnar2021 Ruya34 kosuyo evin icinde Heryeri dagatiyo yaaa yurusun yurusun istedik ama suaan heryeri karistiriyo dede anne baba gel nene ela demye.calisiyo ama eyaa diyo 😀bide takmis bu ara bıy bıy bıdı bıdı dyo ne oldugunu bilmiyoruz 😀 yarin 13 aylik olucak 10. Ayda yurumeye basladi cok harketli evet kafaniza takmayin nekdr gec okdr iyi Rabbim.izin verdimi hersey olur
Esra17 Ruya34 ikizlerim var oğlum baba mama dede anne diyor kızım da aynı kelimeleri söylüyor aslında birbirlerinden ne duyar ne görürseler onu yapiyolar sürekli tekrar ediyorum basit kelimeleri mesela ben oğlum yürüyor 1 aydır kızım daha yeni adım atıyor her bebeğin gelişimi farklıdır zamanı gelince hepsini yapacaklar yavaş yavaş
Sevgiela Ruya34 biz 10 gün sonra 1 yaşında olcaz yürümüyor sadece koltuktan tutunup dizinin üzerinde duruyor mama birde anlamsız sesler çıkarıyor bu aralar herşeye isyandayız herşeye hayır diye kafa sallıyor yeni yeteceğiz bu
Nesrincente 14 aylıgız taısna girmeden yürüdü sürekli düşüyor 😄 baba dede anne nene anneanne hadi dıyor onun dısında baya tajlıtcı yani cok ıyı gozlem yapıyor mesela sar sar makarayı yaptım karsısında hemen kaptı müzik acınca oynar aoyledıgım cogu seyi anlıyor mesela hadı onu getir acayım dedım getırir babanın ayaklarını gıdıkla derim hemen gider yapar gibi gibi suan aklıma gelenler bunlar
Selmann Ruya34 14 aylık oğlum hadi baba araba delisi her gördüğü arabaya han han diyo geyik gemi allah dede aba bieaz takıntılı oğlum bazı taktığı kelimeleri sürekli tekrarlıyor teker çevirmeyi çok seviyor yürüyor hep yürümek istiyor gün içinde hep ayaktayız oturmayı çok sevmiyor oyuncaklarla fazla oynamıyor
Ruya34 Selmann bizimkide oyuncaklarını pek sevmiyor. Gündüz 2 uyku yapıyor. Dışarı çıkmayı çok seviyor. Eskiden ağlardı zorlanırdım çıkarmakta. Ama şimdi çok seviyor sakince benim gitinmemi bekliyor. Dışarıdada ağlamıyor. Yemek yemeyi iyi ama televizyonla yiyiyor. O olmazsa asla yemiyor. Sadece yemek yedirirken açarım. Sonra kapatır oyun oynarız yine. Benim yaptıklarımı tekrarlamaya başladı yavaş yavaş saçını taramayı oyuncak telefonu kulağına götürmeyi falan
Mekselinda00 Yürümüyor daha bugün ilk defa ayakta on saniye kendi durdu ağlayasım geldi 😂 anne baba arada diyor onuda ağzının ucuyla sanki bilerek söylemiyor. Ama dede ağzından düşmüyor balkonda öyle dede diye bağırıyor. Endişelenmiyorum eskisi gibi aman konuşurmu yürür mü diye. Çünkü bu site harika ama bana kötü yanlarıda oldu otizm okudukça şüphelenirdim kafaya takardım. Şimdi her bebek farklı kesinlikle
Saresi Ruya34 14 aylık kızım. 10. Ayından beri koşuyor 🥲 bir sürü kelimesi var ve asla yemek yemiyor 🥴
Ahsenkartal43 14 aylık daha yurumuyor ellerinden tutunca koşuyor 😂 park hastasi oldu gidince gelmek istemiyor hergun parktayiz 😂anne baba dede kakaka(kulak diyor güya )😂 gıdı gidi ginni ye taktı bugunlerde ,gel diyo daha varda hatırlamıyorum unutuyor bazılarını