Mrb arkadaşlar benim 16 aylık bebeğim yürürken içe doğru basıyor diye doktora götürdüm ve bacaklarında hafif dışa dönüklük olduğunu ve 3 ay d vitamini kullanmaya başlamami 3 ay sonunda geçmez ise endokrin başlangıcı yapıp hücrelerinden gelen bir problem mi diye bakacsz dedi korkuyorum ama böyle bişey yaşayan varmı geçici mi acaba.