Buk İyi akşamlar omicron olduktan sonra sırt üstü yattığımda hiç nefes alamıyorum panikle hemen ayağa kalkıyorum geceleri zorlamaya başladı ve bu yüzden hastaneye gideceğim. Omicron sonrası Bağışına gelen var mı ?
Tuba Buk ne kadar oldu omikron geçireli? Ben ocak ayında geçirdim böyle şeyler yaşamadım. Bağışıklık sistemim sadece baya düştü ve daha çabuk yorulur oldum.
herseyguzelolacakk Buk ben de Şubat ta oldum nefes alamama değil de sanki burnuma beton dökmüşler gibi bi tıkanıklık var bende. Çoğu zaman bende zorlanıyorum 🥺 daha önce hiç olmazdı. Virüsten sonra böyle oldum
Balkupum2505 Buk ocak 17de oldum bende öyle bi skntim olmadi ama cabuk yoruluyorum salondan mutfaga gitsem nefes nefese kaliyorm bu kaldi bendede
Buk Tuba 1 ocakta oldum. 2 yastıkta yatmama rağmen sırt üstü yatamıyorum ciğerlerim buna izin vermiyor yan yatıyorum sürekli. Biraz ağır geçirdim hastalığı