HazalMR Kizlar çok acil cevaplarmısınız Halam yeni dogum yapyi 37 haftalık gelisimi 32 hafta mama yapicaz 1 olcek 25 cc vermemiz gerekiyor degilmi benim oglum prematüre degildi yanlis bisey yapmak istemiyorum
Sedaekrem HazalMR bır olcek 30 cc canm bıberon kullanmayın meme reddı yasayabılırsınız bunu deneyımleyen bırı olarak soyluyorum kasık bıberon kullanabılırsın
Damlali HazalMR canım benim oğlum da prematüre 1 ölçek 30 cc olur biberon değilde kaşık yada şırınga ile verin sonra anneyi Red etmesin çene kası gelişince annesini emecektir
Rmysaemir İlk doğduklarında bu ölçek yeterli oluyor ama annesinin sütü varsa öncelik ona verin mamayı da biberonla vermenizi tavsiye etmem memeyi reddedebilir
HazalMR Rmysaemir anneyi ememiyor malsef vok sc kaldigi icinde mecburen veriyoruz ama benim oglum 13 aylik ve ben dogdugundan beri verdim mama ki emziriyordum da hic red yasamadim tam tersi ikisinede cok bağımliydi 😂
HazalMR Sedaekrem tamam canım ama bende yaptim da yasamadim red ya ondan korkuyordum ama hic yasamadim cok sukur de her bebege gore degisiyor zaten ya
Sedaekrem HazalMR rıske atılmayack kadar degerlı anne sutu baya psıkolojım bozulmustu bı ara sabahladım nerdeyse kendını bılmez bı hemsıre yuzunden