Maryyy Kizlar sizdede oluyomu? 3,5 aylik kizimi sesler cikararak gulduruyorum. Tam kahkaha atiyoki hickirik basliyo yada konusmaya calistigi an oluyo yine boyle.
Mirac_21032019 Maryyy her gülmede mutlaka yasiyoruz hickirik olmazsada kusma oluyo gulerken bende anlayamadim aradaki baglantiyi
Maryyy meltemineLduru bende ya tam iletisime gecicez hik hik hik bide kusuyosa tam oluyo yani. Bazen o kadar guzel sesler cikariyoki konusuyo resmen ama hickirik engel oluyo 😀ne tatlilar ya
AfraZeynep Evet ya 3 aylığız bizde 2 aylıktan bu yana aynı olayı yaşıyoruz tam böyle alıp içime sokağım hıçkırık giriyor işin içine maalesef 😑 sanırım gülerken hava yutuyor o yüzden 🙃