Hep_mi_uykusuz Kizim 15 aylik 1 2 haftadir falan bezini cikarinca surekli ozel bolgesini kasiyordu bi kac gundur ozel yerine parmagini sokucak neredeyyse sizce enfeksiyonmu nasil anlarim😞
Asel20ava Hep_mi_uykusuz öncelikle çok geçmiş olsun kızım daha önce idrar yolu enfeksiyonu geçirdi hiçbir huzursuzluğu yoktu öyle kaşınma falan da yoktu çişini az yapıyordu ve kokuluydu doktora götürdük doktor çıkmaz enfeksiyon dedi çünkü hiç belirti yoktu ama çıktı doktora götürmeden bilemezsiniz ancak anlatımınıza göre mantar gibi geldi bana mutlaka bi doktora görünün
BENF Hep_mi_uykusuz mantar olabilir acilen doktora götür . Enfeksiyon vardır yüksek ihtimal . idrar yolu enfeksiyonu kaşınma yapmaz !! Kaşınma varsa mantar enfeksiyonudur yüksek ihtimalle çok kaşıntı yapar Islak mendil kullanma bi saklama kabına alt temizleme pamuğunu koy onları ıslat sıkıp sıkıp onu kullan hem pişik olmaz hem böyle enfeksiyon olmaz .enefeksiyon için doktor ilaç verecektir geçene kadar sık duş aldır çişli bezi sık değiştir ve bezini aç havalanmasın sağla
Yldznesrin Hep_mi_uykusuz benim kızımda öyleydi mantar değil sizinki mantar olunca beyaz üçlü sivirce oluyor. Krem verdiler çok şükür geçti enfeksiyon olabilir akıntı çok geliyorsa kokuyorsa doktora gidin.
0123 @Hep_mi_uykusuz bnmkide 9 aylik kasıyor altini açınca parçalayacak.nerdeyse uykulu olsa bile kasiyo
Papatyam1 0123 mantar olabilir acilen doktora gotur yazık çocuğa biz dayanamıyoruz onlar nasıl dayansın 🥺
Hep_mi_uykusuz BENF Ben yasina kadar pamuk kullandim.hep 2 3 aydir islak mendile geçtim hic pisik boyle sorunlar olmamişti😞
Asel20ava Hep_mi_uykusuz bazen erken saatlerde gittiğinizde alabiliyorlar yada randevulu biri gelmediğinde onun yerine aşabiliyorlar ama alabilirseniz garanti olur
0123 @Papatyam1 bezi kapalıyken kasima gereksinimi duymuyo açınca kasiyo bide mantar olsa beyazlık olur bende vardı daha önce yarın kontrolumuz var belki enfeksiyondur
Hep_mi_uykusuz Kizlar gittik enfeksiyom olabilir dedi pis koku akinti ve cis yaptiktan sonra agliyosa enfeksiyondur dedi birde bizde az vajinal yapisiklik varmiş krem verdi birde idrar testi yapicaz sizinde bilginiz olsun diye yazdim bu belirtiler varsa